OTHER CATEGORIES IN Systems

OTHER SECTIONS

ArchiveTools

  • Brand: NSD
  • Model : ArchiveTools
  • Product Status : Available

سیستم جامع مدیریت عکس،صدا،تصویر و مالتی مدیا

امروزه تنوع و ازدیاد شمار مستندات ویدئویی، منابع ذخیره سازی، فرمت های متنوع و از همه مهمتر اشغال بیش از حد فضا توسط این مستندات باعث شده است تا تمامی سازمان‌ها، استودیوها و مراکز برای سهولت بازیابی اطلاعات موجود و مورد احتیاج در این مستندات به فکر ایجاد یک پایگاه داده مناسب و بهره‌گیری از فرم‌های مختلف برای مکانیزه نمودن سیستم مدیریت مستندات بایگانی خود باشند.
 آنچه هم‌اکنون با وجود سیستم‌های متفاوت و حجم بالای مستندات مطرح می‌شود، یافتن راه‌حلی بهینه و جامع برای نگهداری و بازیابی اسناد و مدارک موجود در مرکزاست. این سیستم به منظور نگهداری و دسترسی سریع به اسناد و فایل هادر فرمتهای مختلف ویدئویی، تصویری و فایلی مورد استفاده قرار می گیرد.
 روال كار در این سیستم به این گونه است كه نخست با تعریف محل های ذخیره سازی، استفاده از انواع متادیتای موجود یا ساخت متادیتای داینامیک، و گروه های كاربری با مجوز های تعریف شده پرداخته و سپس، با استفاده از امكانات مختلفی نظیر ساخت کاتالوگ، ایجاد بسته، ساخت فیلترهای جستجو،شرایط مناسبی را جهت ورود اطلاعات و دسترسی به آنها فراهم می آوریم. طراحی Service Base این نرم افزار امکان همزمانی کار بر روی  یک فایل را برای کاربران مختلف مجموعه فراهم می آورد. این برنامه با قابلیت اتصال به چرخــه اتوماسیـون نظام و همچنیـن با امکان عملکرد به صـورت مسـتقـل، یکی از قویترین نرم‌افزارهای آرشیـو در حال حاضر می‌باشـد.